Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر انگلیس، تاتنهام در اولدترافورد منچستریونایتد را تحقیر کرد و توانست با برتری 6 بر یک یک پیروزی بزرگ را به ثبت رساند.

اما نکته مهم این بازی زمانی رخ داد که تاتنهام با نتیجه 2 بر یک از منچستریونایتد پیش بود و کرنری برای اسپرز گرفته شد.

پیش از زدن ضربه کرنر، درگیری بین لاملا و مارسیال رخ داد تا داور در دقیقه 28 ، ستاره منچستریونایتد را اخراج کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلم این اتفاق را می‌توانید در زیر مشاهده کنید.

این اخراج باعث شد تا رسانه‌های انگلیسی به انتقاد از داور مسابقه، آنتونی تیلور بپردازند.

رسانه‌های انگلیسی معتقدند که داور مسابقه سخت‌گیری بیش از اندازه به کار گرفت و باید با لاملا نیز برخورد می‌کرد.

گری لینه‌کر در بین دو نیمه، در برنامه خودش با «گریم سونس» به مباحثه پرداخت.

او اظهار داشت که داور مسابقه اگر تصمیم گرفت که مارسیال را اخراج کند باید لاملا را نیز اخراج کند.

اسکای اسپورت در گزارش بازی خود نوشت: چه خبر است؟ اریک لاملا هم به صورت مارسیال ضربه زد ولی ستاره فرانسوی اخراج شد!

سایت ای‌اس‌پی‌ان نوشت: یکی کارت نگرفت، یکی کارت قرمز گرفت!

پری گروز که برای تاک‌اسپورت می‌نویسد اظهار داشت: کار لاملا خجالت آور است. اگر می‌خواهی مارسیال را اخراج کنی باید لاملا را نیز اخراج کنی.

گری نویل، کارشناس شبکه اسکای و ستاره اسبق منچستریونایتد نیز نوشت: من تفاوت کار این 2 بازیکن را نمی‌فهمم. هیچ تفاوتی بین کار مارسیال و لاملا وجود نداشت!

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: تاتنهام منچستریونایتد مارسیال هری کین لاملا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۷۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد از سریال «حشاشین» به رسانه‌های عرب‌ زبان رسید

به گزارش «تابناک» به نقل از هنر آنلاین، این سریال روایتی حول محور یکی از مرموزترین افراد تاریخ بشر تحت عنوان حسن صباح که شاید بتوان او را پایه‌گذار نخستین سازمان اطلاعاتی تاریخ به شمار آورد را روایت می‌کند که پایگاه اصلی و نمادین آن‌ها در قلعه الموت قرار داشت و اقداماتی انجام داد که برای قرن‌ها منطقه خاورمیانه را تحت تاثیر قرار داده است. با این حال، اما رسانه‌های عرب زبان بر این سریال تاریخی نقد وارد کرده‌اند.

در سریال «الحشاشین» که ماه رمضان منتشر شد، گویش محاوره‌ای که شخصیت‌های سریال به آن صحبت می‌کردند، انتقاد‌های بسیاری را برانگیخت؛ چراکه سریال تاریخی بوده و زبان شخصیت‌ها باید عربی فصیح و کلاسیک می‌بود. در این راستا، تعدادی از بازیگران جامعه هنری مصر نیز این اثر را مورد انتقاد قرار دادند.

سمیحه ایوب، هنرمند و بازیگر، در همین زمینه گفت: عربی کلاسیک بهترین زبان در آثار تاریخی است تا نسل‌های کنونی آن زبان را درک کنند.

او همچنین به جای خالی عربی فصیح اشاره کرده و گفته است در آثار هنری نزدیک به ۱۵ سال است که از این زبان استفاده نمی‌شود و مردم دیگر به آن عادت ندارند.

مجدی احمدعلی، کارگردان مصری نیز عنوان کرد: انتقاد برخی از افراد به استفاده نکردن از عربی فصیح با توجه به تاریخی بودن این سریال طبیعی است و به نظر من ممکن است تکیه بر زبان عربی، عمدی از سوی سازندگان اثر باشد تا بیشترین مخاطب را همراه کنند.

محمد فاضل، کارگردان دیگری با اشاره به سریال الحشاشین، اظهار کرد: این اولین اثر تاریخی نیست که به گویش محاوره‌ای تکیه می‌کند، چراکه پیش از آن سریال‌های زیادی ساخته شده است، اما مهم‌ترین نکته این است که کار به خوبی ارائه و اطمینان حاصل شود که پیام آن بر مخاطبان تأثیر می‌گذارد.

طارق الشناوی، منتقد سینما نیز گفت: ما از دهه ۱۹۶۰ قوانینی را به ارث برده‌ایم که آثار تاریخی و مذهبی به زبان عربی فصیح یا کلاسیک ارائه می‌شود که این منطقی نیست. البته این در حالی است که «ریدلی اسکات ناپلئون را به انگلیسی ارائه کرد، هرچند او یک شخصیت فرانسوی است».

پدیده جعل تاریخ در درام تاریخی عرب

رسانه‌های عرب زبان مسئله دیگری که در مورد نمایش ماه رمضان مطرح شد را میزان دقت و اعتبار تاریخی و نقض برخی آثار با حقایق رخ داده خواند.

وجیهه عبدالرحمن، بازیگر، در رابطه با این موضوع گفته است که درام تاریخی متأسفانه ذهن بینندگان را با ابطال‌هایی که آزارش می‌دهد، آشفته کرده است و اگر فیلمنامه‌نویس حق داشته باشد با رمان اجتماعی، پلیسی یا عاشقانه بازی کند، حق دستکاری تاریخ و وقایع شناخته شده را ندارد، به خصوص اگر درام به شخصیتی تاریخی بپردازد که در یک دوره زمانی خاص نقش فعالی داشته است، همانطور که این امر در سریال الحشاشین (قاتلان) واکنش‌های بسیاری را برانگیخت.
پدیده جعل تاریخ در درام تاریخی عرب و ترکیه بسیار وجود دارد، چراکه آن‌ها فیلم‌نامه‌ها را از بین رویداد‌هایی برمی‌گزینند که مواضع قهرمانانه را تقویت و افتخارات و پیشینیان‌شان را ستایش می‌کند و این قطعاً به نفع درام نیست.

بدون تاریخ، بدون تفسیر

او معتقد است عوامل این فیلم تمایلی به پایبندی به حقایق و آنچه کتاب‌های تاریخی روایت می‌کنند، ندارند؛ چراکه برخورد نمایشی با آثار ادبی و تاریخی، فیلمنامه نویس و کارگردان را مجبور می‌کند تا جزئیات زیادی را به آن اضافه کند و این امر ممکن است برتر از اثر ادبی باشد.

همچنین رسانه دیگری عنوان کرده است: سریال «الحشاشین» در ابتدا و انتها ماحصل خیال بوده که از تاریخ الهام گرفته شده است، همچنین در این سریال تلاش چندانی برای تفسیر تاریخ نشده است.

دیگر خبرها

  • انتقاد از سریال «حشاشین» به رسانه‌های عرب‌ زبان رسید
  • جاده دو طرفه ایران و روسیه به روایت رسانه انگلیسی
  • کارشناسان داوری علیه تصمیم جنجالی در انزلی
  • چرا قالیباف تصمیم گرفت از دولت انتقاد کند؟
  • سیاستمدار انگلیسی: جریان حمایت غرب از اسرائیل معکوس شده است
  • حمله سرمربی والنسیا به داور: به نفع بارسا تصمیم گرفتی!
  • انتقاد کم سابقه خبرگزاری دولت از مرکز پژوهش‌های مجلس
  • مدافع استون ویلا نمک به زخم چلسی پاشید!
  • شورا رکن چهارم نظام تصمیم‌گیری کشور/ انتقاد از تضعیف جایگاه شوراها
  • پوچتینو: VAR به فوتبال صدمه زده است؛ تصمیم داوران بازی باورنکردنی بود